maandag 15 juli 2013

40 Followers candy!!!!

This post will stay on top until Juli 15th; for new posts please scroll down.
Dit bericht blijft bovenaan staan tot 15 juli, voor nieuwe berichten s.v.p. naar beneden scrollen.
Hi ladies, as promised, here's my 40 - followers candy! First off you will be wanting to know what's up on offer, well, here goes. For starters you can win one unique Donna Downey style art journal with fabric cover. The papers inside are 300grs. and very suited for mixed media. If you are looking for inspiration, do check out the page at the top of my blog where you will find the pages I made so far in my own journal. The pages inside measure 22 x 15 cm. or 8.7"x 11.8". The size of the inclusions between the pages measures 10.4 x 11.5 cm, 4.1" x 4.5".
There are 3 canvas boards, 24 x 30cm. or 9,5"x 113/4", and a paper pallette size 23 x 30,5 cm. or 9"x 12".
Now if you want to do mixed media you will be needing brushes, so I got you a set of two HUGE brushes, brilliant for gessoing and such, as well as a set of smaller brushes suited for acrylic paints.
And to add some colour to all of this I bought this beautiful set of 24 soft pastel crayons; I have them myself too and they work wonderfull and blend brilliantly.
The total value of this candy is approx. US $ 50!! And to top it all off, should this candy reach a 100 entries, I will add a Fabric cover mini art journal, size 16 x 22 cm, 6,3" x 8,7", and whatever other goodies I come across along the way LOL!!
So, what do you need to do in order to qualify for winning this candy:
1. Be a follower of my MMM blog (it is, after all, a follower candy).
2. Be a follower of our Etsy shop; (to get there you can click the link in my sidebar!)
3. Post the top picture of this candy with the link to this post in the sidebar or your blog.
4. Post the picture that you see at the link of our Etsy shop, also with a link, in your sidebar, and
    leave it for the duration of this candy.
5. Leave a comment underneath this post, winner will be chosen at random, and I will delete
    candyblogs.

I will ship internationally and hope there will be lots of entries; I'm sooo excited! This candy will run until July 15th. I will announce the winner on the 16th.

En nu in het Nederlands. Want hier is 'ie dan, de beloofde candy! Jullie willen vast wel weten wat erin zit, dus hier gaat 'ie. Om te beginnen zit er een uniek zelfgemaakt Donna Downey stijl art journal in met een stoffen omslag. In het journal zit 300grs. papier dat uitstekend geschikt is voor mixed media. De papiermaat is 22 x 15 cm. or 8.7"x 11.8" en de maat van de tussenbladen is 10.4 x 11.5 cm, 4.1" x 4.5". Als je inspiratie zoekt dan kun je hierboven aan mijn blog op het tabblad van mijn Donna Downey art journal klikken. 
Verder zitten er drie canvasborden in, maat 24 x 30cm. or 9,5"x 113/4" en een papierpallet 23 x 30,5 cm. or 9"x 12". Voor mixed media heb je natuurlijk kwasten nodig en ik heb twee gigantische kwasten gekocht, geweldig om gesso o.i.d. op grotere oppervlakten aan te brengen. Daarnaast heb ik nog een setje met detailkwastjes gekocht.
Tenslotte heb je natuurlijk kleur nodig voor mixed media en daarom heb ik dit setje van 24 pastelkrijtjes gekocht. Ik heb ze zelf ook en ze werken geweldig en blenden super goed.
De totale waarde van de candy komt neer op ong. € 40,-, wel echt de moeite waard dus.  En om het nog wat spannender te maken; bij 100 inschrijvingen op deze candy voeg ik nog een mini art journal hieraan toe, eveneens met een stoffen omslag, en wat ik eventueel in de komende tijd nog voor leuks tegenkom.

Wat moet je doen om in aanmerking voor deze candy te komen:
1. Als je het nog niet bent, volger worden van dit blog, het is per slot van rekening een volgers candy.
2. Volger worden van onze Etsy shop, je komt daar door te klikken op de link in mijn sidebar, en kunt
    dan meteen zien wat voor leuke spulletjes erin staan.
3. De bovenste foto van deze candy met de link naar dit blogbericht in je sidebar zetten.
4. De afbeelding die staat bij de link van onze Etsy shop, met bijbehorende link voor de duur van
    deze candy, duidelijk zichbaar in je sidebar zetten.
5. Een reactie bij dit bericht achterlaten.
Ik ga de reacties nummeren en zal met de random kiezer een winnaar trekken. Candyblogs zal ik verwijderen.

Deze candy loopt tot 15 Juli a.s., op 16 Juli zal ik de winnaar bekend maken. Oww, vinden jullie het ook zo spannend?! Ben zo benieuwd of er veel reacties komen.....
Lieve groetjes, Frea

5 opmerkingen:

  1. Dat is een super candy :) de eerste stap heb ik nu bijna gemaakt. De volgende stappen ga ik gedeeltelijk nu doen en gedeeltelijk morgen :) en nu maar duimen dat je een hele boel reacties krijgt en nog heel veel meer volgers.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas kan ik hieraan niet meedoen. ik kan geen volger worden op je etsy shop....ik heb geen facebook of twitter.
    ik wens je veel succes en ik hoop dat er veel personen aan mee gaan doen.
    ik vind het wel jammer, hoor. geen kansje. pfoe!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous candy giveaway and very generous. Lou x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een leuke give away! Ik volg je nu, kan helaas niet die dingen met etsy doen maar voor de rest doe ik het allemaal!
    Nu hopen dat ik win!
    xx flo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via de site van Melanie kom ik op deze mooie give away. Ik heb mezelf direct als volger aangemeld. Spannend, wie wil nou niet zo'n mooie give away winnen!
    Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen