zondag 26 mei 2013

My goodness, 40 (!) followers already, candy coming on today!!!

Keep your eyes on this blog ladies, because I have just reached 40 followers after having started my blog only a couple of weeks ago! A warm welcome to my latest followers, and especially to number 40, Nathalie!! When I started this blog I said I would do a candy once I had 40 followers, not realising that would be so soon LOL!! Now my cardmaking blog Creafrea has 380 followers, and I wonder if you can have a competition with yourself LOL!! With all my multiple personalities that shouldn't be a problem LOL!! One advantage, I always win LOL!!
Anyhow, keep you eyes on my blog today ladies, because it will be on before this day is over. Have a great (in my case rainy) Sunday, huggies Frea

Lieve Nederlandse volgers, voor jullie even een vertaling hier, want toen ik dit blog startte, heb ik gezegd dat ik een candy zou doen als ik 40 volgers bereikte; ik had me niet gerealiseerd dat dat al zo snel zou zijn haha. Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers en vooral aan mijn 40ste volgster, Nathalie. Mijn kaartenblog Creafrea heeft 380 volgers, en ik voel toch een soort van competitie opkomen.... kun je eigenlijk een competitie met jezelf starten? Met mijn meervoudige persoonlijkheden zou dat toch geen probleem moeten zijn haha!! En er zit een groot voordeel aan, ik win altijd haha!!
Maar goed, houd je ogen op dit blog gericht, want voor vanavond staat deze candy er nog op hoor!!
Nog een super fijne - maar regenachtige - zondag, Frea

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het behalen van 40 volgers in zo'n korte tijd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met in zo'n korte tijd de aantal volgers te behalen. super! dat zegt wel iets...nietwaar?
    succes.
    (ben bezig met tekenen, nog even geduld,)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 40 volgers. En tuurlijk kun je de competitie met jezelf aan. Juist leuk :)
    Ben heel benieuwd naar je candy, zal je vanaf nu goed in de gaten houden( je blog bedoel ik...)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen